Gå til indhold
Annonce
Middelfart

Beboere samlede skrald

20 medlemmer af Røjle Beboerforening havde forleden en travl dag. De havde sat sig for at samle det skrald ind, bilisterne smider i vejsiden i og omkring Røjle. Og det blev til i alt 20 store sække med affald, inden dagen var omme. Der blev også tid til at gøre legepladsen i Røjle forårsklar. - Det er især emballage fra McDonaldsmad og flasker og dåser, som bilisterne kaster ud af vinduet, fortæller Elin Svensen, formand for Røjle Beboerforening. (Privatfoto)
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce