Gå til indhold
Annonce
Kerteminde For abonnenter

Togrokade gavner Langeskov

DSB sætter IC3-tog ind på regionalbanen, men lokomotivførere mener, at der bedre løsninger, hvis man vil aflysninger til livs

Fra 22. februar vil det være IC3-tog, der skal fungere som regionaltog på Østfyn. IC4-togene (på billedet) vil fortsat køre som pendlerlyntog fra Langeskov Station mod København fem gange om dagen. Foto: Kim Rune
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce