Gå til indhold
Annonce
Kerteminde For abonnenter

Stationen lukker igen

Sporarbejde og stitunnel lukker Langeskov Station fra 2. maj til 8. august, oplyser Banedanmark

Langeskov Station blev den 4. oktober 2015 genåbnet efter 38 års gennemkørsel. Arkivfoto: Kim Rune
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce