Gå til indhold
Annonce
Kerteminde

Cirkus-tour

INDRØMMET: Jeg er absolut ikke tilhænger af professionel cykelsport. Eller af penge-idræt i det hele taget. Jeg har ganske vist en gang set en hel etape af Tour de France, fordi alternativet - havearbejdet - var for skræmmende.

ALLIGEVEL kunne jeg ikke lade være med at blive grebet af stemningen i byen i går, da det professionelle cykel-cirkus Post Danmark Rundt kom til Kerteminde. Der var dømt folkefest over hele linjen. Massevis af glade mennesker i byen, flagallé, postbude i rød galla-uniform, levende musik, gratis kaffebord - og et smilende sensommervejr. Kerteminde var klædt i stadstøjet - det var en god start på dagen.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce