Gå til indhold
Annonce
Kerteminde

Borgermøde om mere borgerinddragelse

Borgerinddragelsesudvalget indkalder til et fællesmøde 17. september, hvor man i udvalget kan præsentere interesserede for, hvad det er, man arbejder med. Og man vil høre borgerne om, hvad der kan styrke borgerinddragelsen i kommunalpolitikken.
Politikerne på rådhuset i Kerteminde vil gerne inddrage borgerne noget mere. Det er en opgave, som et kommunalt udvalg arbejder med. 17. september vil politikerne møde borgerne. PR foto
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce