Gå til indhold
Annonce
Kerteminde For abonnenter

Beboere evakueret

Torsdag blev beboere på et plejehjem evakueret pga. røg i et af værelserne.Arkivfoto: Jørgen Hansen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce