Gå til indhold
Annonce
Indland For abonnenter

Og vinderen er ...

Et øjeblik ... Måske er det slet ikke så sikkert, at Obama vinder. Hvad var det lige, der skete i New Hampshire i primærvalget? Obama førte stort i meningsmålingerne, alligevel løb Hillary med sejren. Der er stadig grund til at bide negle, hvis man er Obama-tilhænger

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce