Gå til indhold
Annonce
Indland For abonnenter

Milliarder i affald

Andre landes affald skal være en dansk ressource. Ny analyse peger på en milliardgevinst for fjernvarmekunderne, men der er også stærkt kritiske røster

Andre landes affald skal være en dansk ressource. Ny analyse peger på en milliardgevinst for fjernvarmekunderne, men der er også stærkt kritiske røster. Fjernvarme fra afbrænding af importeret affald luner både i de danske stuer og i danskernes pengepung og i statskassen. Her afbrænding af affald hos Amagerforbrænding. (Tobias Selnæs Markussen/POLFOTO/Arkiv)
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce