Gå til indhold
Annonce
Indland For abonnenter

De unge

gad ikke

Tal fra Faaborg-Midtfyn Kommune viser, at hver anden af de yngste vælgere blev hjemme fra kommunalvalget i november

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce