Gå til indhold
Annonce
Indland For abonnenter

Ældrepenge vækker glæde

Lidt flere hænder til at tage sig af de ældre i de fynske kommuner kan blive konsekvens af gårsdagens finanslovsaftale

Udvalgsformænd er varsomme med at pege på, hvor de konkret vil bruge pengene

Ældre og pårørende har i Kerteminde Kommune protesteret mod, at der ikke længere skal laves mad på tre plejecentre. Formanden for Socialudvalget, Marianne Machon (V), mener dog ikke, at de nye penge fra staten skal bruges til at fjerne besparelsen. Arkivfoto: Yilmaz Polat
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce