Gå til indhold
Annonce
forside For abonnenter

Tilbage til Balkan - 20 år efter

I starten af 1990’erne sendte Danmark sine første soldater til Balkan, hvor borgerkrigen rasede. Tag med en af de danske FN-veteraner tilbage til Balkan for at opleve regionen 20 år efter

Engang boede der er kompagni danske soldater i denne lejr i Sektor Nord. I dag er det kun en ruin ved en tilfældig landevej i Kroatien. Dengang (tv) Foto: Anders Bohn Jespersen Nu (th)
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce