Gå til indhold
Annonce
forside

Statens it løber løbsk

Budgetterne bliver sprængt med flere hundrede millioner kroner, når staten laver it-systemer. Siden 2001 har skatteyderne måttet af med 862 mio. kroner ekstra.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce