Gå til indhold
Annonce
forside For abonnenter

Sort mandag på Psyk

17 ansatte mistede i denne uge deres arbejde på psykiatrisk afdeling i Odense. Overforbruget på afdelingen var 23 millioner kroner - sidste år. Hvad gik der galt, Thorkil Sørensen?

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce