Gå til indhold
Annonce
forside For abonnenter

Så er vi klar

KMD har netop afsluttet kontrollen med de nye kommuners it-systemer

Omkring 100 KMD-medarbejdere i Odense havde vagt, da it-kommunalreformen blev gennemført. Men underdirektør Erling Dydensborg og hans medarbejdere kunne udføre en del af arbejdet fra deres hjemmecomputer. foto: Ole Friis It-kommunalreformen er samlet set den største opgave, KMD nogensinde har gennemført. Ifølge underdirektør og chef for Odense-afdelingen Erling Dydensborg er den nu løst med succes.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce