Gå til indhold
Annonce
forside For abonnenter

Regionen inviterer til dialogmøde

Sygehusforeningens diplomatiske tilgang til Ærøs ambulanceproblematik giver pote. Region Syddanmark vil nu lytte til foreningen

Sygehusforeningen på Ærø er bekymret over øens ambulanceberedskab, men bliver nu taget med på råd. Foto: Claus Fisker
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce