Gå til indhold
Annonce
forside

Patienter venter i timer

Læger og sygeplejerske glemmer dødssyge patienter i op til flere timer på OUH's nye skadestue. Overlæge beklager.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce