Gå til indhold
Annonce
forside

Pædagog får erstatning

Højesteret har dømt Odense Kommune til at betale 50.000 kroner i erstatning til pædagog, som fik psykisk arbejdsskade under personaleweekend.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce