Gå til indhold
Annonce
forside

Overså sin vigepligt

To personer er kørt på skadestuen efter et trafikuheld ved Morud, hvor en 83-årig mand overså sin vigepligt.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce