Gå til indhold
Annonce
forside For abonnenter

Over broen efter øl

Ølkusk Bjarne Bøje kører over Langelandsbroen fire gange om dagen, fordi han bor i Rudkøbing og henter øllet på depotet i Fredericia, kører tilbage og ud til langelandske kunder, returnerer og afleverer ølbilen på depotet efter endt arbejdsdag - og kører hjem igen til fyraften

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce