Gå til indhold
Annonce
forside

Odense: - Kom så, Danmark!

Omkring 1500 odenseanere mødte søndag eftermiddag talstærkt op på Flakhaven for at følge kvinderne i den hårrejsende EM-finale. Den endte desværre 4-2 til Holland.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce