Gå til indhold
Annonce
forside

OB-målmand skadet

Jesper Christiansen fik 26 minutter på banen, da han gjorde comeback for OB mod Silkeborg.

Målmanden kom i vinter til OB fra svenske Elfsborg, men han havde før mandagens kamp været forhindret i at spille på grund af skader. Mandag aften blev han skadet igen. (Arkivfoto).
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce