Gå til indhold
Annonce
forside

Mørkelagt: Odense tabte strømmen

Klokken 4.30 søndag morgen opstod der en fejl i det overordnede net, og det betød, at områder omkring Odense Havn, Bolbro og det østlige Odense var uden strøm

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce