Gå til indhold
Annonce
forside For abonnenter

Mere mad end konkurrence

Der skal sommerstemning ind i stuerne med det nye TV 2-program ?Grillfeber?, hvor Danmarks bedste amatørgrillere skal kåres. Der er ikke nogen, som skal stemmes hjem undervejs, og det er netop derfor, at programmet er noget særligt, mener dommer og kok Louisa Lorang

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce