Gå til indhold
Annonce
forside

Mand mishandlede sin hund

Odenseaner skal 20 dage i fængsel for mishandling af sin egen hund. Hunden, en sort retriever, blev bl.a. smidt ned ad en trappe.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce