Gå til indhold
Annonce
forside

Kvinde kvalte tre spædbørn

I løbet af en femårsperiode har en tysk kvinde kvalt tre af sine nyfødte børn. De græd for meget, har hun forklaret til politiet i Limburg ved Frankfurt.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce