Gå til indhold
Annonce
forside For abonnenter

Kæmper for bedre togdrift

Bettina og Mogens Duus befinder sig rigtig godt i Ejby. En tre år gammel beslutning om at flytte til Fyn er den bedste, de længe har taget. En forventning om god kollektiv trafik baseret på togdriften til og fra stationen i Ejby har imidlertid været en stor skuffelse, og Mogens Duus er derfor blevet talsmand for Vestfyntogets Pendlerklub

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce