Gå til indhold
Annonce
forside For abonnenter

- Ja, det er mit ansvar

Sygehusvæsenet har ondt i arbejdsmiljøet - og patienterne lider under det. Formanden for Danske Regioner, Bent Hansen (S), forsøger at placere et ansvar

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce