Gå til indhold
Annonce
forside

Indsamling gav 163 tons

affald og 144.000 dåser Danmark er blevet 163 tons affald kønnere i løbet af sidste uge. Danmarks Naturfredningsforening har nu gjort resultatet op efter en uges affaldsindsamlingen. Specielt dåser, flasker og engangs-emballage blev samlet i store mængder over hele landet.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce