Gå til indhold
Annonce
forside

Flere stjæler benzin

Stadig flere stikker af fra tankstationer uden at betale for den benzin, de har fyldt i bilen. I Odense er der anmeldt 83 tyverier i årets tre første måneder.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce