Gå til indhold
Annonce
forside For abonnenter

Faaborg og mig

Susanne Rasmussen, advokat og formand for Faaborg Kunstfestival: Faaborg er en ren perle, når det kommer til beliggenheden. Men desværre er det også beliggenheden, der er dens største problem. Det er som om, Svanninge Bakker rent mentalt er højere, end de i virkeligheden er. Det er med til at bremse nytænkning. Byen ligger idyllisk, men idyl er ikke nok. Man skal bare se på kulturlivet. Mange af dem, der trækker læsset, er tilflyttere. foto: Nils Mogensen Svalebøg
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce