Gå til indhold
Annonce
forside For abonnenter

En tamiler vender tilbage

”Jeg gjorde meget, jeg gerne vil glemme”
For 24 år siden flygtede tamilen Vinajagamoorthy Nagamuttu - kaldet Moorthy - fra Sri Lanka til Svendborg på grund af de Tamilske Tigres kamp mod regeringshæren
Nu er krigen slut, landet begynder at åbne sig, og for første gang kan han komme tilbage til sin fødeegn og familien, som han efterlod
Fyns Amts Avis er taget med

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce