Gå til indhold
Annonce
forside For abonnenter

Doktor in spe

Sidsel Arnspang kan om et halvt år kalde sig læge. Til den tid ligger 12 hårde semestre bag hende, og det samme gør mødet med en række mere eller mindre syge "patienter"

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce