Gå til indhold
Annonce
forside For abonnenter

Den sydfynske akutfunktion

Hvis Region Syddanmark nedlægger akutmodtagelsen på Svendborg Sygehus, skal halvdelen af de patienter, der kommer der i dag, til Odense

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce