Gå til indhold
Annonce
forside For abonnenter

Café ind i Borgerforeningen

Det bliver Café Kok, der overtager forpagtningen af Borgerforeningens Kulturcaféen

Fra 1. august skal Martin Pedersen håndtere køkkengrejet i Borgerforeningen. Foto: Lasse Hansen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce