Gå til indhold
Annonce
forside

Borgmester som spritbilist

Borgmesteren i Tønder er sygemeldt, efter han er blevet taget i en spritrazzia. Han blev sidste år smidt ud af Venstres byrådsgruppe efter druk-beskyldninger.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce