Gå til indhold
Annonce
forside For abonnenter

Antorini samler op

Erhvervsuddannelserne har været forsømte, og det er der, vi skal sætte ind, hvis målet om at få 95 procent af en årgang til at tage en ungdomsuddannelse skal nås. Og så skal vi fokusere på at sprænge den negative sociale arv, som slår hårdere igennem i Danmark end i vores nabolande. Det er undervisningsministerens opskrift på at få flere unge til at uddanne sig

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce