Gå til indhold
Annonce
forside

Alt klar til D-dag

Det hele skal klappe, når dronning Margrethe og prins Henrik i dag kommer til Odense.

Dronning Margrethe og prins Henrik er stævnet ud på årets sommertogt med kongeskibet Dannebrog. Første besøg er Nyborg. Sidste gang regentparret aflagde Nyborg sommerbesøg var i 1973. Regentparret deltog bl.a. i indvielsen af en ny våbenudstilling på Nyborg Slot. FOTO: Peter Leth-Larsen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce