Gå til indhold
Annonce
forside For abonnenter

70 år på sporet

Togførersønnen Poul Thestrup, der blev chef for jernbanemuseet, fylder rundt

Dr.phil. Poul Thestrup nåede at fejre sit 40-års jubilæum i statens tjeneste, hvor de sidste 22 år var som leder af Danmarks Jernbanemuseum i Odense. I dag mandag den 9. februar fylder han 70 år. Foto: Geert Mørk
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce