Gå til indhold
Annonce
Faaborg-Midtfyn For abonnenter

På vej mod multibane

Selv når der skal tages spadestik, står man sammen i Korinth. Her viser formand for Korinth IF Flemming Nielsen (t.v.) og formand for lokalrådet Jørgen Kaj godt teamwork. Privatfoto
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce