Gå til indhold
Annonce
Faaborg-Midtfyn For abonnenter

- Man går bare helt i sort

Stuehus udbrændte natten til torsdag. Ingen kom til skade, men oplevelsen er ikke sådan at ryste af sig, fortæller beboer

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce