Gå til indhold
Annonce
Faaborg-Midtfyn For abonnenter

Flere rammes af demens

Flere vil lide af demens i fremtiden. Det kræver mere fokus på lidelsen, mener formanden for Socialudvalget, Herdis Hanghøi (V)

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce