Gå til indhold
Annonce
Faaborg-Midtfyn

Damp på kedlen efter 16 år

TØF TØF: Jernbaneforening har endelig fået damplokomotivet ud at køre

Damplokomotivet på sin vante plads i remisen ved Syd Fyenske Veteranjernbanes station i Faaborg. I morgen kommer det endelig ud at køre. foto: robert wengler
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce