Gå til indhold
Annonce
Faaborg-Midtfyn For abonnenter

Autisme-sag får efterspil

Viceborgmester Bo Andersen (V) raser over indblanding fra Region Syddanmark i sagen om Autismecenter Holmehøj

Viceborgmester Bo Andersen (V) er svært utilfreds med regionens indblanding i sagsbehandlingen af Autismecenter Holmehøj. Arkivfoto: Asbjørn Sand. Viceborgmester Bo Andersen (V) er svært utilfreds med regionens indblanding i sagsbehandlingen af Autismecenter Holmehøj.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce