Gå til indhold
Annonce
Erhverv

Staten køber Post Danmark tilbage

Efter tre år som delvist privatiseret er Post Danmark ifølge Jyllands-Posten overraskende ved at blive nationaliseret igen.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce