Gå til indhold
Annonce
Debat For abonnenter

Så går tiden...

Lægen hilser pænt. Spørger hvordan det går. Ikke godt, må jeg svare. Bliver sat lidt op i medicindosis. Jeg græder. Har det slemt. Savner mine børn. Han lytter. Samtalen har varet et kvarter, da han rejser sig og giver mig hånden. Det var alt.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce