Gå til indhold
Annonce
Debat For abonnenter

Kom bare af sted

KRONIK: Et højskoleophold er noget helt enestående, og det præger én resten af livet. Man lærer engagement, nysgerrighed og åbenhed. At holde fast, sige fra, være sig selv. Sådan var det engang, og sådan er det stadigvæk.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce