Debat For abonnenter Hvor bevæger vi os hen? - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 25 jan. 2009 kl. 04:00 Niels Chr. Nielsen, MF (S), Mellemvej 10, Svendborg Annonce Fyn For abonnenter Susanne stoppede brat: - Vi efterlod dement med tisseble i timevis Mikael og Susanne er dybt bekymrede: Det er bare ikke i orden, nu må der ske noget Næsten hver anden mangler tillid til ældreplejen: - Det her bør ryste politikerne Mikael er dybt bekymret: Min mor ligger bare i sengen - det er uværdigt Erhverv For abonnenter Erhvervsmand bruger millioner på opkøb: Det skal bygningen bruges til Mad For abonnenter Martin arbejder 75 timer om ugen - stille start, men nu kimer telefonen: - Vi er gået fra 0 til 100 Leder Mikael og Susanne er dybt bekymrede: Det er bare ikke i orden, nu må der ske noget Annonce Odense Op mod 189 odenseanere ramt af Vestas-fyringer: Det skal der ske nu Nyborg For abonnenter Narkohandler ville pludselig gerne forklare sig: - Jeg havde selv et stort forbrug Erhverv For abonnenter Ib giver langsomt firmanøglerne videre til Christoffer: Telefonen ringer stadig til farmand Erhverv For abonnenter Dropper plan om genbrugsplads til 50 millioner kroner Alarm 112 For abonnenter Mand anholdt for at bryde ind i populær restaurant og stikke af med pant: Var ikke første gang Faaborg-Midtfyn Ny mand skal løfte erhvervsrådet: Nu stopper frivilligheden Annonce Erhverv For abonnenter Lille færge - større underskud: Røde tal fordoblet - men de holder skruen i vandet Kerteminde For abonnenter - Jeg skal nok klare det: Andi lovede mere, end han kunne holde. Nu er hans 16-årige datter alene Erhverv Fynsk gigant kæmper om fornem pris: Blindsmagning giver finaleplads Odense Naturfænomen fylder himlen over Fyn: Denne nat kan du se op til 20 i timen Annonce Trafik For abonnenter Se video: Fodgængere bryder reglerne - vildt mange gik over for rødt på 30 minutter Erhverv Storms Pakhus har skiftet Albani ud med Carlsberg: - Vi er stadig glade for Fyn Odense Tina røg ud af populært tv-program som den første: - Det var fuldstændigt som forventet Erhverv For abonnenter De fejrer det med bannere og champagne: Omstridt solcelleprojekt kollapser Fyn - Intet går hurtigt nok, advarer ekspert: Men én ting er positiv Annonce
Fyn For abonnenter Susanne stoppede brat: - Vi efterlod dement med tisseble i timevis Mikael og Susanne er dybt bekymrede: Det er bare ikke i orden, nu må der ske noget Næsten hver anden mangler tillid til ældreplejen: - Det her bør ryste politikerne Mikael er dybt bekymret: Min mor ligger bare i sengen - det er uværdigt
Mad For abonnenter Martin arbejder 75 timer om ugen - stille start, men nu kimer telefonen: - Vi er gået fra 0 til 100
Nyborg For abonnenter Narkohandler ville pludselig gerne forklare sig: - Jeg havde selv et stort forbrug
Erhverv For abonnenter Ib giver langsomt firmanøglerne videre til Christoffer: Telefonen ringer stadig til farmand
Alarm 112 For abonnenter Mand anholdt for at bryde ind i populær restaurant og stikke af med pant: Var ikke første gang
Erhverv For abonnenter Lille færge - større underskud: Røde tal fordoblet - men de holder skruen i vandet
Kerteminde For abonnenter - Jeg skal nok klare det: Andi lovede mere, end han kunne holde. Nu er hans 16-årige datter alene
Trafik For abonnenter Se video: Fodgængere bryder reglerne - vildt mange gik over for rødt på 30 minutter