Gå til indhold
Annonce

Dette er en kronik. Den udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Dette er en kronik. Den udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Debat

Folkekirken leve!

Man kan godt undre sig over det lille hylekor, som absolut vil adskille kirke og stat med henvisning til bl.a. flertallets tyranni. Intet tyder på, at en adskillelse vil være til velsignelse for nogen

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce