Gå til indhold
Annonce
Debat For abonnenter

Det store hykleri

Kun få danskere er kristne i religiøs forstand. De tror ikke på Gud, et liv efter døden, himmel og helvede og bruger nærmest kirken som en kulturinstitution. Så hvorfor insisterer staten på at opretholde en folkekirke?

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce