Gå til indhold
Annonce
Debat For abonnenter

Bænken og broen

Bænkene er borte. Der er ingen i posthuse, banker, parker, på torve og banegårde. Næsten i hvert fald. Er det, fordi vi ikke har tid til at sidde? Bænke kunne ellers være begyndelsen på et vellykket møde mellem os og de fremmede.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce